maanantai 13. huhtikuuta 2015

Pintaa syvemmältä

Aina välillä pysähdyn miettimään kuinka paljon itsestäni annan blogin kautta vieraille ihmisille. Paljonko on järkevää paljastaa ja millä hinnalla? Vaikka minulla ei montaa lukijaa ole ja kommenttejakin saan vähän, täällä on kuitenkin paljon kävijöitä.

Alusta saakka olen pitänyt valitsemani linjan; teen vain itseni näköistä blogia. Käytännössä tämä tarkoittaa rehellistä tilitystä elämästä silloin kuin siltä tuntuu :D Ennen kaikkea kirjoitan vain itseäni varten, tämä on minulle jonkinlainen ajatustuuletin. Tällaista ei varmastikaan saisi sanoa, mutta kirjoittaisin (ja myös julkaisisin!) siinäkin tapauksessa vaikka minulla ei olisi ainuttakaan lukijaa, kommenttia tai edes kävijää!

Tiedän, että kuvien puute on iso miinus blogissani. Sori vaan ihmiset, mutta minusta ei vain ole siihen että kuvaan jokaisen tekemiseni ja räpsin itsestäni selfieitä. Tietysti tuohon kuvituspuoleen pitäisi panostaa, ja asia voisikin helpottua jos minulla olisi kunnon puhelin kunnon kameralla. Järkkäriä nyt en vaan ala raahaamaan arjessa mukana. Toisaalta minua ei oikeasti juurikaan kiinnosta katsella kuvia päivän asuista tai lounaista. Miksi sitten itse lähtisin kuvaamaan niitä? Jos jotain nyt kiinnostaa, niin söin tänään jäätävän hyvää uunilohta kermakastikkeella ;) Minua on siunattu mahtavalla työpaikkaruoalla. Ja jos joku miettii mitä minulla oli ylläni, niin voi kertoa että Mamalicious-farkut ja ainut päälle sopiva sininen trikoopaita. Ja hiukseni olivat sillä ikuisella sykeröllä. Enkä meikannut, tänäänkään.

Koirista voisin kirjoittaa enemmänkin, niitä on aina mukava kuvata ja tempauksia riittää! En vaan halua tehdä tästä blogista mitään varsinaista koirablogiakaan.

Susityttö nauttii ulkoilmasta <3

Koska pidän tätä blogia lähinnä itseäni varten, en ole lähtenyt mukaan mainostuksiin, tuotetestauksiin tai vastaaviin. Lukijamäärien kasvattaminen hinnalla millä hyvänsä ei vaan ole minun valintani. Itse välttelen nykyään yhteistyöblogeja, en vaan jaksa lukea näitä "klikkaa tästä linkistä niin saat alennuksen"- juttuja.

Jos sinä olet tänne tiesi löytänyt, hieno juttu! :) Lukijaksikin saa liittyä ja ilahdun aina kommenteista! Jos haluat, niin jätä toki toivomuksia tulevien postausten aiheista :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti